Hvem er vi

Sødal Børnehus er et børnehus med afdelinger i hjertet af to lokal samfund, Løvel og Rødding. Her er vi ca. 125 glade børn mellem 0 og 6 år, samt 23 engagerede voksne.

"Vi er her for børnene" - det er vores ledestjerne. Derfor tager vi i vores pædagogiske arbejde udgangspunkt i det enkelte barn og børnegruppen.

Sødal Børnehus ligger i to små lokalsamfund. I begge afdelinger er der gode fysiske rammer, både ude og inde, med natur og luft omkring.

Vi har et tæt og åbent forældresamarbejde. Der er altid tid til en snak med de enkelte forældre om barnets trivsel og udvikling - stort som småt. Vi har forældreråd i børnehuset, med tre forældrerepræsentanter fra hver afdeling hvor vi mødes ca. fire gange om året. Der er stor forældreopbakning til arrangementer, det gælder både forældremøder, legepladsaften og lign.